Wednesday, August 14, 2019

فال روزانه 24 مرداد 98

فال روزانه 24 مرداد 98

فال روزانه 24 مرداد , فال فردا بیست و چهار مرداد , طالع بینی 24 مرداد ماه
فال روزانه 24 مرداد
فال روزانه یکی از انواع فال های بسیار پرطرفدار در سراسر جهان است که برای سرگرمی ایجاد شده است که می تواند برای لحظاتی شما را هیجان زده کند. برای مطالعه فال روزانه 24 مرداد 98 در ادامه با سایت سرگرمی پارسی سرا همراه باشید.
فال روزانه 24 مرداد

فال متولدین فروردین ماه

در انتظار تغییر و اتفاقی بزرگ در زندگی تان هستید اما فراموش کرده اید که این اتفاق را باید خودتان رقم بزنید. هیچ کس نمی تواند زندگی شما را تغییر دهد جز خودتان. دنبال مسائل هیجان انگیز نباشید بلکه مسائل و کارهای روزمره خود را با هیجان و عشق انجام دهید. به خودتان و خانواده تان و کارتان عشق بورزید و هر روز زندگی را به شکل فوق العاده ای سپری کنید. هیچ کدام از روزهایی که می گذرند برنخواهند گشت ، پس تا می توانید از هر روز زندگی لذت ببرید و با هر لحظه اش عشق کنید. به این موضوع فکر کنید که هر صبح مانند تولدی دوباره برای شماست و خدا فرصتی بزرگ را در اختیار شما قرار داده است.عادت هایی که برایتان جز ضرر ، سودی ندارد را کنار گذاشته و رفتار خودتان را اصلاح کنید. مرحله جدیدی از زندگیتان شروع شده ، انرژی و انگیزه تان را بالا برده و برای شروع این مرحله آماده شوید. اگر اتفاقات و پیروزی های کوچکی به دست می آورید برای خودتان جشن بگیرید و خودتان را تشویق کنید حتی اگر هیچ حامی و تشویق کننده ای ندارید. اگر می خواهید با انرژی و با انگیزه بمانید ، توانایی ها و چالش هایی که پیش رو دارید را صادقانه بررسی کنید.

فال متولدین اردیبهشت ماه

بهتر است این موضوع را به خودتان یادآوری کنید که برای رسیدن به موفقیت آسانسوری وجود ندارد ، شما باید پله پله بالا بروید تا به موفقیت برسید. خیلی از افراد ترجیح می دهند روبروی آسانسور خراب بیایستند تا شاید روزی این آسانسور راه بیفتد ، بعضی دیگر از پله ها بالا می آیند اما وسط راه خسته می شوند و برمیگردند ، بعضی دیگر هم تمام پله ها را بالا می روند. اگر بخواهید می توانید جز دسته سوم قرار بگیرید تنها باید اراده و پشتکار داشته باشید و از اعماق قلبان طالب موفقیت و زندگی خوب باشید. فکر کردن به هدفتان و مزایایی که برای شما خواهد داشت می تواند شما را مجبور کند که از پا ننشینید و با تمام وجود برای پیروزی تلاش کنید. اگر کاری خوب پیش نمی رود ، روی آن متمرکز نشوید و اجازه ندهید انرژی های منفی شما را احاطه کند. از انجام کارهای جدید و بزرگ نترسید و به خودتان اعتماد کنید. اعتماد به نفستان را بالا برده و در بحث ها خیلی سریع عقب نشینی نکنید. اگر در بحثی حق با شماست برای دفاع از حقتان تلاش کنید و خودتان را به دیگران ثابت کنید. اگر از نظرات و عقاید خودتان دفاع نکنید ، هیچ کس به نظرات و عقایدتان احترام نخواهند گذاشت. با آرامش و منطق دیگران را متقاعد کنید.

فال متولدین خرداد ماه

به فرصت ها و پیشنهادات بی پایه و بی قاعده ای که به شما می شود فکر نکنید. فکر و انگیزه تان را به روی فرصت های بزرگ و حقیقی متمرکز کنید. پیش خودتان می گویید تا به حال هیچ شانسی در خانه شما را نزده اما آیا فرصت های حقیقی که برایتان پیش امده را مورد بررسی قرار داده اید؟ بهتر است از رویا و خواب و خیال های دور و دراز بیدار شوید و از میان فرصت های درست و منطقی که برایتان پیش آمده یکی را انتخاب کنید. با بی هدف بودن و بی برنامه دور خود گشتن و سیر کردن در اهداف و آرزوهایی که دستتان به آن ها نمی رسد چیزی نصیبتان نخواهد شد. بیدار شوید و طلوع آفتاب زندگی را جشن بگیرید. از بدبینی و شکاکی دست برداشته و چند روزی از زندگی را خوش اخلاق و خوش بین باشید. اجازه ندهید هیچ چیزی حال خوبتان را از شما بگیرد. اگر کسی شما را مسخره و تحقیر می کند ، عصبی و ناراحت نشوید. این افراد لایق دلسوزی و ترحم هستند زیرا قلبشان و درونشان از بغض و عصبانیت و نفرت و حسادت لبریز شده است.

فال متولدین تیر ماه

این فکر که تمام اهداف و آرزوهایی که در سر دارید باید برآورده بشوند فکر اشتباهی است. باید حقیقت این دنیا را بپذیرید ممکن است که به بسیاری از خواسته هایتان برسید اما تحقق همه آن ها کمی مشکل است. بهتر است دست از زیاده خواهی برداشته و اهداف کمتری برای خودتان تعیین کنید. وقتی آرزوهایتان برآورده می شوند خوشحال نمی شوید و علت آن همین زیاده خواهی و طمع شماست. برای رسیدن به هر هدف و برآورده شدن هر آرزویی خدا را سپاس بگویید و از اعماق قلبتان خوشحال شوید. حتی برای کوچکترین خواسته ها هم خدا را شکر کنید و قدردان باشید. کمی از لایه محتاط یودن بیرون آمده و کمی ریسک پذیر باشید. از محدوده امنتان خارج شده و کمی خطر کنید. اگر می خواهید تصمیم مهمی در زندگیتان بگیرید قبل آن تمام برنامه هایتان را بررسی کرده و تمام جوانب و خطرات را بسنجید ، سپس تصیمتان را بگیرید. ایده های خوبی دارد اما برای عملی کردن این ایده ها باید بسیار تلاش کنید.

فال متولدین مرداد ماه

فرصت های زیادی در اطراف شما پرسه می زنند و در حال گذر هستند ، اما باید بخواهید که این فرصت ها برای شما باشند. فرصت ها منتظر نمی مانند و اگر کمی دیرتر سراغ فرصت های زندگیتان بروید کس دیگری آنها را برای خودش می کند. اهداف و آرزوهایتان را برای خودتان بزرگ و دست نیافتنی فرض نکنید تا راحتتر به آن ها برسید. اگر می خواهید یک فرد موفق با جایگاه اجتماعی بالا در جامعه باشید عقاید و نظراتتان را با دقت انتخاب کنید ، زیرا همین عقاید و نظرات هستند که مسیر آینده شما را معلوم خواهند کزد. نباید هر طرف که باد آمد به آن سمت متمایل شوید ، تنها در صورتی که نظری بر حق و درست بود آن را بپذیرید. افکار منفی را دور ریخته و خود را در آزمون زندگی پیروز و موفق ببینید. نباید ناتوانی هایتان را به روی خودتان بیاورید و روی آن ها متمرکز شوید. با فال اختصاصی پارسی سرا همراه باشید ؛ دوست دارید فشار روانی که زندگی روی شما آورده را از دیگران پنهان کنید و خودتان را یک فرد قوی و بدون مشکل جلوه دهید. اگر احساس سنگینی و غم می کنید باید یک فرد معتمد دردودل کنید و اجازه دهید بار سنگینی که روی دوشتان است سبک شود.

فال متولدین شهریور ماه

همه انسان ها در زندگی شان با چالش ها و مشکلات مختلفی دست و پنجه نرم می کنند پس نباید از مشکلات و چالش هایی که برایتان پیش آمده بترسید و از این مشکلات فرار کنید. با دوستان و اطرافیانتان مشورت کرده و راه حلی برای رفع مشکلتان پیدا کنید. نباید در رفع این مشکلات سردرگم و کلافه شوید زیرا اعتماد به نفستان را از دست خواهید داد و بدون اعتماد به نفس نمی توانید حریف چالش ها و مشکلات زندگی شوید. به این فکر کنید که هر مشکلی راه حلی دارد و شما حتما راه حل مشکلتان را پیدا خواهید کرد. فکرتان را از هر چالش و مشکلی خالی کنید و اجازه دهید وجودتان از آرامش سرشار شود. قطعا داشتن آرامش در یک شرایط بحرانی کار سختی است اما شما باید لحظه ای این آرامش را در وجودتان احساس کنید. به خدا ایمان داشته باشید و در سخت ترین لحظات زندگی تان از او سپاسگذاری کنید. شاید مشکلی برایتان پیش بیاید و شکستی بزرگ را برای خودتان تداعی کنید اما ورق برمیگردد و شما از این شکست ظاهری سود کلانی خواهید برد.

فال متولدین مهر ماه

انتظار دارید قبل از انجام هر کاری ، نتیجه مثبت آن را ببینید. بدون تلاش و انجام دادن آن کار نتیجه ی مثبتی به وجود نخواهد آمد. بدگمانی را کنار گذاشته و انقدر از کارهای این و آن برداشت های منفی نداشته باشید. بخاطر منفی بودن ذهنتان از کوچکترین حرف ها بدترین برداشت ها را می کنید. دست از بدگمانی و بدبینی بردارید. اگر می خواهید به شناخت حقیقی خود دست یابید ابتدا باید نسبت به حرف و نظر مردم بی تفاوت باشید. به کدام رفتارتان افتخار می کنید ؟ هر گاه مورد قضاوت قرار گرفتید به رفتارهایی فکر کنید به آنها افتخار می کنید و بی تفاوت از کنار قضاوت دیگران بگذرید. منطقی تر برخورد کنید و از تخیلات و دنیای رویایی تان بیرون بیایید. اگر می خواهید خیالبافی کنید ، در هنگام استراحت و تفریح این کار را کنید. زیرا خیالبافی کردن در هنگام کار موجب نداشتن تمرکز و خرابکاری می شود. اگر بیش از اندازه به مشکلاتتان واکنش نشان دهید و روی مشکلاتتان متمرکز شوید ، تصمیمات اشتباهی برای زندگیتان خواهید گرفت.

فال متولدین آبان ماه

نباید اشتباهاتتان را گردن دیگران بیاندازید و آن ها را مقصر مشکلات زندگیتان بدانید. اگر دیگران را مقصر جلوه بدهید دیگر دوستی دور و برتان نمی ماند. امروز از کسانی که دلخورشان کرده اید عذرخواهی کنید و سعی کنید روابطتان را ارتقا ببخشید. اگر نمی خواهید عذرخواهی کنید حداقل اخم نکرده و با آن شخص بداخلاقی نکنید و قدمی مثبت در راه رابطه تان بگذارید. اگر می خواهید فردی سعادتمند و نیکبخت باشید از هر اشتباهی که مرکتب شده اید تجربه ای متفاوت و جدید به دست بیاورید. خودتان را برای همه اشتباهاتی که تا به حال انجام داده اید ببخشید و بیهوده خودتان را سرزنش نکنبد. مسئولیت پذیر باشید و مسئولیت ریز و درشت زندگیتان را به گردن بگیرید. هیچ وقت خودتان را جای کسی دیگری نگذارید و آرزو نکنید که ای کاش فرد دیگری بودید. به این باور برسید که شما برای خودتان بهترین فرد هستید. در امتحان موفقیت نمی توانید از روی دست دیگران بنویسید و تقلب کنید. در این آزمون چالش ها یکی نخواهند بود و هر کس برای رسیدن به موفقیت باید مسیر خودش را طی کند.مسیر موفقیت شما مختص قدم های شماست.

فال متولدین آذر ماه

حداقل امروز خودتان را با افرادی که می بینید مقایسه نکنید. اگر به این کار ادامه بدهید ، دیگر تلاش ها و موفقیت های خودتان به چشمتان نمی آید. بپذیرید که همیشه افرادی هستن که شغل و چهره و خانواده بهتر و ثروت بیشتری نسبت به شما دارند. اما این دلایل باعث نمی شود که شما احساس کنید شغل بدی دارید یا خانواده تان اصلا خوب نیستن یا چهره شما اصلا قشنگ نیست. همه انسان ها دارای استعدادهای زیادی در درونشان هستن ؛ بعضی از افراد نهایت استفاده را می برند و موفق می شوند ، بعضی دیگر هم هیچ استفاده ای از استعدادشان نمی کنند. اگر به این مقایسه ادامه بدهید کم کم اعتماد به نفس و عزت نفستان را از دست می دهید و دیگر انگیزه ای برای موفقیت باقی نخواهند ماند. تنها در سایه عزت نفس می توانید شاد و موفق باشید. دوست دارید زمانتان را بهتر مدیریت کنید اما نمی دانید چگونه ، بهتر است هر روز کارهایی که می خواهید انجام دهید را روی کاغذ بنویسید و برای هر کدام برنامه ریزی کنید.

فال متولدین دی ماه

امروز بیشتر خودتان را دوست داشته باشید و بیشتر به خودتان توجه کنید. می توانید روزتان را با ورزش صبحگاهی شروع کنید. اگر دوست داشتید بعد از ورزش دوش بگیرید و حسابی به خودتان برسید. امروز به خودتان استراحت داده و کمی یوگا انجام بدهید. اگر مشکلی برایتان پیش آمد در دقایق اولیه تصمیم نگیرید زیرا تصمیمتان یک تصمیم احساسی خواهد بود و خیلی زود از این تصمیم پشیمان خواهید شد. بهتر است کمی صبر کنید و آرام شوید ، سپس یک تصمیم منطقی بگیرید. در روابطتان زیاد از حد صمیمی شده و خیلی زود خط قرمز های رابطه را فراموش می کنید. نباید مسائل شخصی و رازهایتان را خیلی راحت با هر کسی در میان بگذارید. به این فکر کنید که اگر رابطه تان بهم بخورد این رازها می توانند چه بلایی بر سر زندگی شما بیاورند. در روابط دوستانه تان حد و حدودی تعیین کنید و هر مسئله شخصی را بیان نکنید. اگر کاری را شروع کرده اید با افکار مثبت پیش رفته و هر روز به موفقیت فکر کنید.

فال متولدین بهمن ماه

امروز از تلف کردن وقتتان لذت می برید و هیچ کششی نسبت به کار ندارید. اگر خستگی شدیدی در ذهن و درونتان حس می کنید بهتر است امروز به خودتان و ذهنتان استراحت بدهید تا برای روزهای دیگر کشش داشته باشد و کارکرد ذهنتان را بالا ببرید. ترجیح می دهید در مسیری قدم بگذارید که به طور کامل از آن مطمئن باشید اما همیشه نمی توانید همه چیز را کنترل کنید و ممکن است در این مسیر اتفاقاتی رخ بدهد. اگر مشکلی پیش آمدبه خودتان سخت نگیرید و تنها به حل مشکل بیاندیشید. باید مسئولیت و تعهد همه چیزهایی که برایتان رخ داده را بپذیرید و خودتان را به بی گناهی نرنید. دست از گله کردن و شکایت بردارید ، غر زدن راه حل خوبی نیست. بهتر است بیشتر به خودتان فکر کنید و در مورد آینده مضطرب و نگران نباشید. نگرانی شما تنها حال امروزتان را خراب می کند و کمکی به آینده شما نخواهد کرد. روی توانایی ها و خلاقیت تان متمرکز شوید و انگیزه ای که در پی آن هستید را بیابید. به خودتان اعتماد کنید ، این تنها چیزی است که امروز به آن نیاز دارید.

فال متولدین اسفند ماه

امروز از شبکه های اجتماعی فاصله گرفته و سعی کنید وقت کمتری را به این شبکه ها اختصاص دهید. عادت به شبکه های اجتماعی شما را به بی انگیزه بودن و تنبلی متمایل می کند. دیدن لباس های آنچنانی و خانه های لوکس و آرایش های زیبا شما را به انسانی ناامید و بی اعتماد به نفس تبدیل می کند. شما نمی دانید که این افراد در چه شرایطی هستند و چه مشکلاتی دارند ، تنها خنده ها و شادی ها و جشن های این افراد را می بینید. هیچ کس خودش را غمگین نشان نمی دهد ، هیچ کس از مشکلات و چالش هایی که در زندگی اش دارد حرفی نمی زند. بهتر است به جای پرداختن و وارسی زندگی دیگران ، کمی هم زندگی خودتان را وارسی کنید و به فکر بهبود این شرایط باشید. چشم هایتان را بر حقیقت زندگی نبندید و خودتان را دلخوش خواب و رویاهایتان نکنید. بالاخره باید از این خواب بیدار شده و با حقیقت زندگیتان روبرو شوید. تنها زمانی به موفقیت و تغییر فکر می کنید که شرایط فعلی زندگیتان را بپذیرید.
منبع : parsisara.com/fal-24-mordad-1309

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.