Thursday, August 8, 2019

فال روزانه ۱۸ مرداد

فال روزانه ۱۸ مرداد

فال روزانه 18 مرداد , فال فردا هجده مرداد , طالع بینی 18 مرداد ماه
فال روزانه ۱۸ مرداد
فال روزانه یکی از انواع فال های بسیار پرطرفدار در سراسر جهان است که برای سرگرمی ایجاد شده است که می تواند برای لحظاتی شما را هیجان زده کند. برای مطالعه فال روزانه ۱۸ مرداد در ادامه با سایت سرگرمی پارسی سرا همراه باشید.
فال روزانه ۱۸ مرداد

فال متولدین فروردین ماه

دخالت های دیگران ، شما را عصبی و ناراحت می کند. نباید به دیگران اجازه بدهید در کارهایتان دخالت کنند و شما را مورد قضاوت قرار دهند. بهتر است با گفتگو این مشکل را حل کنید. احساس می کنید خستگی ناپذیر هستید و دلتان می خواهد که مسئولیت کلی زندگیتان را به دست بگیرید. تنها کسی که می تواند شما را به جایی برساند خودتون هستید. به خدا توکل کنید و تا جایی که می توانید برای پیشرفت کردن تلاش کنید. ایده های زیادی در سر دارید. هر کدام از ایده ها را بررسی کرده و بهترین ایده را انتخاب کنید.موفقیت در دستان شماست تنها باید زمانش برسد. روزی که واقعا طالب موفقیت باشید دیگر هیچ مشکل کوچک یا بزرگی شما را متوقف نخواهد کرد.

فال متولدین اردیبهشت ماه

دنبال مسیری در زندگی هستید که تمام جوانب آن مثبت باشد. این مسیر وجود ندارد ، هر انتخابی هم جوانب مثبت دارد و هم جوانب منفی. از انتخاب هایی که کرده اید هیچ وقت پشیمان و نادم نباشید. هر انتخابی که کرده اید با سود و زیان هایی که برای شما بوجود آورده باعث تجربیات بزرگی در زندگی شما شده است. علت وجود مشکلات و چالش ها در زندگی برای سرگرم شدن در زندگی و غلبه بر این مشکلات برای معنا پیدا کردن زندگی ست. این روزها در یک دوراهی بزرگ گیر افتاده اید. نمی دانید باید با دیگران مشورت کنید و یا خودتان تصمیم بگیرید. بهتر است با دیگران مشورت کنید و هر نظری را بررسی کنید. اما نظر قطعی را خودتان بدهید. شاید از تصمیمی که گرفته اید مطمئن هستید اما بهتر است بیشتر فکر کنید.

فال متولدین خرداد ماه

حس انسانی را دارید که انتظار چیزی را می کشد که هیچ وقت اتفاق نخواهد افتاد. دوست دارید مورد توجه اطرافیان و دوستان قرار بگیرید. تلاش زیادی برای این توجه می کنید و برای این درخواست بسیار هزینه می کنید. ممکن است در ابتدا و تا حدودی مورد توجه قرار بگیرید اما این توجه یک اتفاق موقتی است. پس از این مدت دچار حس افسردگی می شوید. احساس می کنید مشکل از شماست اما اینطور نیست. دنبال توجه و قضاوت دیگران نباشید ، چه اهمیتی دارد که دیگران چه عقیده و نظری درباره شما دارند. ما تنها یک بار زندگی می کنیم و باید تا جایی که می توانیم از زندگی لذت ببریم و طعم آن را بچشیم. روزهای شیرین زندگی را بخاطر نظر و عقیده دیگران بر خود تلخ نکنید. به ندای قلبتان گوش فرا دهید. زندگی به افراد صبوری که بینش مثبتی دارند پاداشی بزرگ می دهد.

فال متولدین تیر ماه

فردی هستید وابسته ، به همه چیز و همه کس. شرایطی فراهم شده تا به مسافرت بروید اما تا همراهی را با خود دنبال نکنید حتی نمی توانید به این سفر فکر کنید. نگران و مضطرب به دنبال یک همسفر می گردید. از طرفی می خواهید با تمام وجود به این مسافرت بروید و از طرفی از تنها سفر کردن می ترسید. دیگران شاید در ظاهر و جلوی شما این درخواست را بپذیرند و با شما همسفر شوند اما در روز سفر ، با آوردن بهانه ای کوچک خودشان را کنار می کشند. شما بسیار ارزشمندتر از چیزی هستید که می اندیشید.اگر اطرافیان و دوستانتان قدردان شما نیستند به رابطه های دیگری فکر کنید. هیچ چیز ارزشش را ندارد که خودتان را کوچک کنید. به خودتان تکیه کنید. همیشه فردی نیست که دستش را بگیرید و با او همراه باشید. روی پای خودتان بایستید ، تنهایی خوش بگذرانید و به سفر بروید.

فال متولدین مرداد ماه

بهتر است کارهای نیمه تمامی که باید انجام دهید را هر چه سریع تر سرو سامان دهید. یکی از بخش های موفقیت داشتن نظم است. حتی اگر بی حوصله هستید و میلی ندارید که نظمی در کار و زندگی داشته باشید ، باید منظم باشید تا به موفقیت برسید. احساس می کنید که همه کارهایتان خیلی بیشتر از چیزی که فکر می کرده اید زمان برده است. می خواهید هر چه سریع تر و با سرعت بیشتری این کارهای نیمه تمام را انجام دهید اما هر چه جلوتر می روید ، کارها بیشتر بهم می پیچند و این شرایط را برای شما دشوار می کند. کمی صبر و حوصله به خرج بدهید ، سعی نکنید به زور مشکلی را حل کنید. باید کمی زمان بگذارید و کارهای نیمه تمام را اولویت بندی کنید. سپس بدون عجله و با صبر و حوصله شروع به انجام دادن کارهای نیمه تمام کنید.

فال متولدین شهریور ماه

این روزها به اطرافیان و همکارهایتان فرصت اظهار نظر نمی دهید. فکر می کنید فقط نظر و عقیده شما صحیح است و راجب همه چیز نظر می دهید. فقط منتظر هستید تا کسی کلمه ای بر زبان بیاورید و شما او را به باد انتقاد بگیرید. حس می کنید که به حرف هایتان اطمینان کامل دارید و اگر کسی با شما مخالفت کند ، یک جدال و دعوای بزرگ درست می شود. بهتر است کمی از موضعتان پایین بیایید. اگر بخواهید همینطور پیش بروید ، دوستی برای شما باقی نمی ماند و همه از اطراف شما خواهند رفت. پیامبر صلی الله علیه وآله می فرمایند که جدال و کشمش را که خیرش کم است رها ساخته و ترک کنید.زیرا باعث دشمنی دوستان و برادران خواهد شد. بهتر است نگرانی هایتان را رها کنید تا احساس رهایی را تجربه کنید.

فال متولدین مهر ماه

در دوران کودکی احساسات شما سرکوب و نادیده گرفته شده است. این روزها جای این زخم بیشتر از همیشه درد می کند. اگر در کودکی احساسات شما نادیده گرفته شده است ، دلیلی ندارد این روزها هم این احساسات را سرکوب کنید. حس خستگی و کرختی تمام وجودتان را فرا گرفته است و حس زندگی در شما کمرنگ شده است. به زندگی برگردید و به نگرانی های امروزتان اهمیت ندهید. از ترس و سختی های زندگی فرار نکنید ، برای شکست دادن این مشکلات و سختی ها باید روبرو آنها بایستید و با آنها بجنگید. تنها روبرو شدن با مشکلات زندگی موجب غلبه بر آنها می شود. اگر مشکلی برای شما پیش آمده ، هر چه سریعتر به فکر حل آن باشید و اجازه ندهید این مشکل روز شما را خراب کند. تنها به خدا ایمان داشته باشید تا همه مشکلات حل شوند.

فال متولدین آبان ماه

باید از تمام لحظات زندگیتان لذت ببرید و از روزهای زندگی سرسری رد نشوید. وظایف و مسئولیت های زیادی دارید اما فراموش نکنید که زمان کوتاهی برای تفریح هم در برنامه روزانه تان قرار دهید. تا می خواهید کمی شادی و تفریح کنید متوجه کارهایتان می شوید که نیمه کاره مانده اند. بهتر است کمی سرتان را خلوت کنید و خودتان را در کار غرق نکنید. بهتر است فعلا تفریحاتی را انتخاب کنید که زمان زیادی از شما نمی گیرند. یادتان باشد زندگی همین روزهایی است که دارید با کار و مسئولیت های زیاد آن را سپری می کنید. شاید روزی فرا برسد که همه چیز داشته باشید اما برای زندگی کردن دیر شده باشد. قدر لحظات زندگی را بدانید.

فال متولدین آذر ماه

در برابر اتفاقاتی که برایتان می افتد صبور و عاقلانه رفتار کنید. هر اتفاقی که افتاد خوش بینانه به پیشوازش بروید و آن را بپذیرید. همانطور که در گوشه ای از کتاب ملت عشق آمده به جای مقاومت در مقابل تغییراتی که خدا در زندگی برایتان رقم زده ، تسلیم این اتفاقات شوید. با این اتفاقات جریان پیدا کنید. از این که چه اتفاقی قرار است بیافتد نگران نشوید. همه چیز را به خدا بسپارید و فقط تنها نتیجه را ببیند. زندگی یعنی آفریدن شادی و عشق و مهربانی. ما به آسانی می توانیم یک زندگی زیبا و سرشار از خوشبختی را برای خود بسازیم. این روزها حس ششم تان حسابی خوب کار کرده اما با این حال نمی توانید تمام وقایع را با حس ششم پیش بینی کنید. بهتر است تصمیمات مهم زندگیتان را با فکر و تامل بگیرید نه با حس ششم.

فال متولدین دی ماه

تصمیمات مهمی برای زندگی گرفته اید اما کمی نگران هستید. آرامش و خوش بینی خود را حفظ کرده و به تصمیماتی که گرفته اید ایمان داشته باشید. امروز شدت احساساتان شما را متعجب خواهد کرد. هر مسیری پر از موانع مختلف است اما این موانع هیچ گاه نمی توانند به کلی راه ما را ببندند. همه چیز به شما بستگی دارد. کافی است کمی با دقت و مهارت رفتار کنید. آدم های زیادی هستند که تنها منتظر یک مانع هستند تا عقب نشینی کنند. اما افراد دیگری هستند که ابتدا دست از حرکت برمی دارند اما خیلی سریع راه حل دیگری پیدا می کنند و مانع را کنار گذاشته و به راه خود ادامه می دهند. این افراد به قله های تعالی و موفقیت های بزرگ دست پیدا می کنند. موانع برای این افراد تنها یک مشکل کوچک است که مسیر حرکت آنها را کندتر می کند.

فال متولدین بهمن ماه

انسان بلندپروازی هستید و به دنبال چیزی هستید که دست نیافتنی باشد. بلندپروازی از عدم بررسی توانمندی و استعدادها می آید. بهتر است از بلند پروازی دست برداشته و به کارهایی بیاندیشید که منطقی و شدنی باشند. دنبال هدفی میگردید که با کمترین تلاش ، نتیجه ای درخشان در پیش داشته باشد. از یک طرف اهداف بزرگ و از طرف دیگر سردرگمی در چگونگی سپری کردن اوقات فراغت شما را عصبی و ناامید کرده است. بهتر است ابتدا از فکرهای دست نیافتنی بیرون بیایید ، سپس دنبال علایق خود بروید. با پیدا کردن علایقتان هم می توانید اوقات فراغتان را پر کنید هم کارهای زیادی در آن حوزه انجام دهید و موفقیت های بزرگ برای خود بوجود بیاورید. باید جلوی خواسته های سرکشانه خود بایستید و واقعیت زندگی را همانگونه که وجود دارد و هست بپذیرید. تنها بلند پروازی که همراه عقلانیت باشد می تواند شما را به مقاصد و آرزوهایتان برساند.

فال متولدین اسفند ماه

امروز در گذشته سیری کرده و هر لحظه به خود می گویید ای کاش زندگی به شکل دیگری رقم خورده بود. کسی که بخواهد انسانی موفق باشد نباید از کلمه ای کاش استفاده کند. گذشته ها گذشته ، به امروز فکر کنید ، به آینده بیاندیشید. گذشته تغییر ناپذیر است و شما نمی توانید چیزی را در گذشته تغییر دهید. بیشتر برای خود وقت بگذارید و به خواسته هایی که دارید بیشتر فکر کنید. با تلاش نکردن و رویا بافتن های بیهوده هیچ کاری پیش نمیرود ، به خودتان بیایید. لیستی از اهدافی که دارید تهیه کرده و به این فکر کنید چگونه می توانید به این اهداف برسید. موفقیت در دستان شماست. کافی است کمی بیشتر اعتماد به نفس داشته باشید. خدا همیشه بهترین اتفاق ها را برای بندگانش می خواهد پس این را از یاد نبرید که در مقابل هر اتفاقی گارد نگیرید. کمی صبر کنید و به نتیجه و سود این اتفاق فکر کنید.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.